» Welkom
Welkom! Welkom!

Welkom in de Ichthuskerk!

De Ichthuskerk is een gemeente waarin het woord van God centraal staat als inspiratiebron om uit te leven. De Ichthuskerk in Elburg maakt deel uit van de wereldwijde gemeenschap van Christus en landelijk van de Protestantse kerk Nederland.
De Ichthuskerk is een kerk in beweging.

Wij zijn een kerkelijke gemeenschap waar ruimte is voor mensen met verschillende achtergronden, denkbeelden, vormen van geloofsbeleving en ook van verschillende geaardheid. Iedereen is dan ook welkom om samen met ons haar of zijn christelijk geloof te beleven en ook concreet handen en voeten te geven.

De Ichthuskerkgemeente is een betrokken en verbonden gemeenschap van mensen, die elkaar vinden in de verwondering en het samen zoeken naar antwoorden en samen groeien in geloof.

Elke zondagmorgen komen wij bij elkaar in de ontmoeting met God tijdens onze kerkdienst en met elkaar bij de koffie na de dienst.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gespreksgroep Binden en Verbinden
Op zondag 22 september is de gespreksgroep Binden en Verbinden weer van start gegaan. We hebben leuke contacten en inspirerende gesprekken. De gespreksgroep is bestemd voor de leeftijdscategorie 40 tot 60 jaar, maar als je jonger of ouder bent dan ben je ook van harte welkom.
We komen iedere maand, op zondagmorgen na de dienst, van ongeveer 11.00 tot 12.00 uur (met soms een kleine ‘uitloop’) bij elkaar, meestal in het jeugdhonk.
Een aantal leden van de gespreksgroep is gestopt, er is dus wel behoefte aan nieuwe leden. Wil je meedoen? Stuur een mailtje naar Elizabeth Rot, elizabeth@familierot.nl. U/jij bent van harte welkom! Noteer ook vast de volgende bijeenkomst: zondagmorgen 27 oktober.

Als nieuw

steeds weer.
Maar we mogen die
nu maken: als nieuw!
Alsof het voor het eerst is.
En het openstaan voor
Gods vernieuwing