» Kerkdiensten » Kerkdiensten terug luisteren
kerkdiensten thuis meevieren kerkdiensten thuis meevieren

De diensten zijn te bezoeken, te zien en te beluisteren.
U kunt inloggen via www.kerkomroep.nl en dan bij “Vind uw kerk” intikken: Ichthuskerk Elburg. Dan krijgt u de diensten van de Ichthuskerk in beeld en kunt u kiezen welke dienst u wilt beluisteren / bekijken. Zo kunt u de dienst rechtstreeks beluisteren / meekijken maar dat kan ook op een later tijdstip nog.  De link www.kerkomroep.nl staat ook op de site van onze kerk www.pkn-elburg.nl.

Een app downloaden?
Het is ook mogelijk de app van kerkomroep te downloaden. Zoek daarin naar ‘zoek een kerk’ en zo kom je bij de Ichthuskerk. Die kun je daarna ook nog toevoegen aan ‘mijn kerken’. Dat is de gemakkelijkste weg om bij de diensten te komen.